medieomtale & kommunikation

PressOffice har fået sine kunder omtalt mere end tusinde gange i medierne ved hjælp af pressemeddelelser, mediepitches, journalistinterviews, undersøgelser, debatindlæg, pressemøder, presseture og test af produkter.

Vi forstår medierne og deres forskellige krav til en god historie.

Og vi forstår, hvilken type omtale, der er værdifuld for din virksomhed.

UNIK PR-MODEL

PressOffice har udviklet en unik PR-model til at identificere og udvikle PR-historier - både de åbenlyse og de mere kreative - og som passer til mediernes dagsorden og får formidlet jeres budskaber på en troværdig og forståelig måde.

Vi gør en dyd ud af eksekveringen, herunder at skrive pressetekster, udvælge og kontakte medier, følge op og levere relevant rapportering, så du løbende er orienteret om resultater og gennemførte aktiviteter.

PressOffice er også specialiseret i content til LinkedIn og er tekstforfatter for sine kunder på kundecases, nyhedsbreve, hjemmesider, artikler m.m.

det rigtige PR-bureau for dig

PressOffice drives af Mikkel Buhelt, som har 25 års erfaring som PR-rådgiver. PressOffice løser opgaver i samarbejde med Tue Aip fra Straight Communications, samt andre seniorrådgivere.

Ved at samarbejde med os får du en sikker hånd på din strategi og eksekvering.

Vores set-up sikrer, at du hver gang bliver mødt af en erfaren PR-rådgiver, som er ekspert i at lægge PR- og kommunikationsstrategier, udvikle presseegnede historier, sikre omtale i medierne og kan skrive professionelle tekster.

Vi løser både enkeltopgaver og tilbyder faste samarbejdsaftaler på abonnement, så du nemt kan få adgang til en erfaren PR-rådgiver.

Kontakt

Du kan kontakte PressOffice ved at udfylde kontaktformularen nedenfor eller kontakte Mikkel Buhelt direkte på 2021 3903 eller mikkel@pressoffice.dk.

Henvendelser vil blive besvaret hurtigt og behandlet fortroligt.

 
 
"Mikkels indsats har været med til at sætte Geoforum på landkortet. Blandt andet havde vi TV2 helikopteren, TV-Avisen, dagblade og fagblade på plads, da vi sendte den første førerløse bil ud på de danske veje. Historien skabte mere end 40 artikler p…

"Blandt andet havde vi TV2 helikopteren, TV-Avisen, dagblade og fagblade på plads, da vi sendte den første førerløse bil ud på de danske veje. Historien skabte mere end 40 artikler og indslag i TV og dagspressen.

PressOffice’s indsats har været med til at sætte Geoforum på landkortet.

JESPER HØI SKOVDAL

Sekretariatschef Geoforum

 
“Mikkel fra PressOffice har gjort os mere synlige i medierne over for kunder og konsulenter. Senest med helsides artikel i Jyllands-Posten og artikler i Computerworld og ITWatch. Mikkel skriver også kundecases og er god til at skabe en mening med vores materiale og gøre det relevant i forhold til, hvad der er aktuelt i markedet."SØREN WALSTEDMarketing Director     EPICO IT

“PressOffice har gjort os mere synlige i medierne over for kunder og konsulenter. Senest med helsides artikel i Jyllands-Posten og artikler i Computerworld og ITWatch.

Mikkel skriver også kundecases og er god til at gøre vores materiale relevant i forhold til, hvad der er aktuelt i markedet."

SØREN WALSTED

Marketing Director EPICO IT

 
“Mikkel forstår vores forretning, er nem at samarbejde med og har fra første færd skabt masser af omtale af Universum i dagblade og fagmedier. Den massive medieomtale er med til at blåstemple Universums arbejde og gøre det lettere at få taletid hos toneangivende virksomheder.”JESPER DANSHOLMDirektør Universum Danmark

“PressOffice forstår vores forretning, er nemme at samarbejde med og har i foreløbigt 12 år skabt masser af omtale af Universum i dagblade og fagmedier.

Den massive medieomtale er med til at blåstemple vores analyser og gør det lettere at få taletid hos Danmarks toneangivende virksomheder.”

JESPER DANSHOLM

Direktør Universum Danmark