Medieomtale

Hvilket PR-bureau er det bedste for dig?

Mikkel_Buhelt_blog_portræt .jpg

Medieomtale er effektiv og troværdig markedsføring af din virksomhed. Men hvem skal hjælpe dig med at komme i medierne? Skal det være et stort internationalt PR-bureau, der kan gennemføre kampagner i hele Europa? Eller skal du hellere gå efter en freelancer med stor erfaring?

Det kommer selvfølgelig an på dine behov, og hvem du har tillid til forvalter dit image og din tid bedst.

Mange IT-virksomheder og konsulentfirmaer vælger Mikkel Buhelt hos PressOffice, fordi de her møder en erfaren og fleksibel PR-rådgiver, der forstår deres forretning og fokuserer på at skabe resultater, der flytter deres forretning.

PressOffice er specialiseret i at hjælpe IT-virksomheder og konsulentfirmaer med at lægge strategi og planer, skabe medieomtale og skrive testimonials / case stories, blogindlæg, nyhedsbreve, mailkampagner og web content.

Nogle kunder får kommunikationshjælp flere gange hver måned, mens andre kun har brug for assistance et par gange om året.

I dit samarbejde med PressOffice kan du enten få løst enkeltopgaver ad hoc til faste priser.

Eller du kan ved tegne et abonnement sikre dig lavere enhedspriser og et forudsigeligt budget.

På gensyn, når du har behov.


Book et gratis inspirationsmøde

Hvis din virksomhed ønsker at blive mere synlig i markedet gennem systematisk og professionel kommunikation, så kontakt Mikkel Buhelt hos PressOffice.

Jeg har mange års erfaring i at rådgive og udføre kommunikation for it-virksomheder og konsulenthuse herunder lægge strategi og planer, skabe medieomtale, skrive testimonials, blogindlæg, nyhedsbreve, mailkampagner og web content, samt producere videoer.

Med min hjælp bliver der hurtigt og effektivt taget hånd om jeres markedskommunikation, så I på alle platforme bliver mere synlige og attraktive over for kunder, kandidater, samarbejdspartnere og investorer.

med denne metode kan du opnå meget mere medieomtale

Case_story_billede.jpg

Det være en god mediehistorie for eksempelvis for et konsulenthus, hvis det har udviklet en ny metode til at optimere planlægning eller øge medarbejdereffektiviteten i produktionsvirksomheder.

Endnu mere relevant er historien, hvis også en undersøgelse eller analyse viser, at der i markedet er behov for denne type løsninger.

Og skal det være rigtigt godt, så tilbyde også journalisten en case story. Altså et eksempel på en kunde, som har haft samme udfordring, som den I hjælper med at løse.

Hvad skal du have klar til journalisten?

Typisk har journalisten brug for et par linier om, hvad casevirksomhedens udfordringer var, hvordan de blev løst, og hvilke konkrete fordele / resultater, det har givet.

Desuden skal du give journalisten kontaktinformation på den rette ansvarlige person hos casevirksomheden og evt. en af de menige medarbejdere, som har oplevet forandringen på egen krop.

Og hvis du tilmed kan stille et par gode billeder til rådighed, er det også en fordel. For det er ikke altid, mediet har ressourcer eller tid til selv at tage billeder.

Du kan selvfølgelig godt selv tage et par portrætbilleder med telefonen. Men ofte kan det betale sig at få en rigtig fotograf til at tage nogle professionelle billeder, som passer til mediets stil.

Billedet i sig selv kan nemlig give nogle ret fyldige og tydelige artikler, som bliver set af din målgruppe.

Så opskriften er altså:

  • En kort beskrivelse af historien

  • En undersøgelse eller analyse

  • En case story fx en kunde eller bruger

  • Kontaktoplysninger (navn, titel, mobilnummer og mail)

  • Billeder i god kvalitet


Book et gratis inspirationsmøde

Hvis din virksomhed ønsker at blive mere synlig i markedet gennem systematisk og professionel kommunikation, så kontakt Mikkel Buhelt hos PressOffice.

Jeg har mange års erfaring i at rådgive og udføre kommunikation for it-virksomheder og konsulenthuse, lægge strategi og planer, skabe medieomtale, skrive testimonials, blogindlæg, nyhedsbreve, mailkampagner og web content, samt producere videoer.

Med min hjælp bliver der hurtigt og effektivt taget hånd om jeres markedskommunikation, så I på alle platforme bliver mere synlige og attraktive over for kunder, kandidater, samarbejdspartnere og investorer.